30 denní garance vrácení peněz

Na všechny produkty Herbalife se vztahuje 30 denní garance vrácení peněz. To znamená, že budete-li do 30 dnů používat produkty v souladu s nastaveným redukčním režimem (užíváním a ostatními doporučeními) a nebudete spokojeni s dosaženými výsledky – vrátíme vám plnou sumu peněz.

Záruční podmínky

  1. Kontrola zboží při převzetí

Kupující, který je spotřebitelem, je doporučeno, aby bezprostředně při dodání překontroloval spolu s dopravcem stav zásilky (počet balíků, neporušenost pásky, poškození krabice). Kupující je oprávněn odmítnout převzetí zásilky, která není ve shodě s kupní smlouvou, s tím, že zásilka je např. neúplná nebo poškozená. Pokud takto poškozenou zásilku kupující od přepravce převezme, je nezbytné poškození popsat v předávacím protokolu přepravce.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu: obchod@herba-vyziva.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečná reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dávají však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.

  1. Uplatnění reklamace

Místem pro uplatnění reklamace je elektronicky emailem na obchod@herba-vyziva.cz

Způsob vyřízení reklamace

Volbu způsobu vyřízení reklamace provede prodávající ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Reklamaci prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace.

Prodávající vydá kupujícímu spotřebiteli písemné nebo elektronicky potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován, a to emailem bezprostředně od přijetí reklamace (v případě osobního uplatnění je předán ihned); dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, případně odůvodnění zamítnutí reklamace.

Kupující má právo na úhradu nutných nákladů (zejména poštovného, které uhradil při odesílání reklamovaného zboží), které mu vznikly v souvislosti s uplatněním reklamace (doporučujeme požádat nejpozději do 30 dnů po vyřízení reklamace – zákonná lhůta tím není dotčena) a byly vynaloženy skutečně a účelně.

Po vyřízení reklamace prodávající upozorní o ukončení reklamace kupujícího buď telefonicky, SMS nebo e-mailem. Pokud bylo zboží zasláno přepravní službou, bude po vyřízení automaticky zasláno na adresu kupujícího.

Při výdeji zboží po vyřízení reklamace je kupující povinen předložit doklad, na jehož základě byla věc přijata do reklamace a musí prokázat svou totožnost OP.