Platební podmínky a doprava

Bankovní spojení:

Banka: Československá obchodní banka, a. s.
BIC / Swift: CEKOCZPP
IBAN: CZ92 0300 0000 0003 2691 0645

Variabilní symbol: číslo objednávky

Cena dopravy

Cena dopravy je stanovena na základě ceníku České pošty, přepravní společnosti DPD a Zásilkovny/Packeta. Aktuální cena dopravy se zobrazí po přidání produktů do nákupního košíku.

Termín resp. doba doručení
Zboží skladem, objednané v Po-Pia do 12. hodiny Vám obvykle odešleme následující den a můžete jej očekávat během 1-3 pracovních dnů. V případě, že daný produkt nebudeme mít skladem, může se doručení produktů prodloužit na 3-5 dní. Bližší info o termínu doručení zásilky získáte na obchod@herba-vyziva.cz

Chcete-li balíček co nejdříve, doporučuji zvolit přímé doručení Kurýrem ze skladu Herbalife (DPD) a 💳 Platbu kartou.

Možnosti dopravy

📮 Z-BOX Zásilkovna / Packeta

V košíku zvolte způsob dopravy, který vám nejvíc vyhovuje. Na výběr máte doručení na výdejní místo Packety nebo do samoobslužného boxu. Z-BOXu.

Při doručení na výdejní místo nebo do Z-BOXu najděte ve vyhledávači to, které se nachází ve vaší blízkosti. K dispozici máte tisíce kamenných výdejních míst po celé Evropě i samoobslužná výdejní místa Z-BOXy.

Jakmile bude objednávka na zvoleném výdejním místě nebo v Z-BOXu připravena, Packeta vám pošle informační e-mail a SMS. Při doručení na výdejní místo Packety také obdržíte heslo pro vyzvednutí zásilky.
Na výdejním místě bude následně stačit pouze nahlásit heslo. Pro zásilku tak můžete poslat kohokoli, protože mu stačí jen vědět toto heslo.

Případnou dobírku můžete uhradit přímo na výdejním místě, a to buď v hotovosti nebo kartou.
Při doručení do Z-BOXu vám pro vyzvednutí zásilky stačí jen mobilní aplikace Packety, která se se Z-BOXem sama automaticky spáruje a otevře schránku s vaší zásilkou.

To, kde se vaše objednávka právě nachází, zjistíte jednoduše v sekci Sledování zásilky na webové stránce Packety nebo v mobilní aplikaci. Na vyzvednutí zásilky máte zpravidla 7 dní.

Doporučujeme stáhnout si mobilní aplikaci Packeta, díky které můžete sledovat každý pohyb zásilky, prodloužit si její úložnou dobu až na 21 dní nebo zaplatit dobírku.

S Packetou je snadné i vrácení zboží: stačí zadat vratku do mobilní aplikace nebo využít nalepovací štítek, který vám od nás přijde v zásilce. Zásilku pak odnesete na nejbližší podací místo Packety a je vybaveno!

🚚 Kurýr ze skladu Herbalife (DPD)

Jedná se o nejrychlejší volbu dopravy, jelikož objednaný balíček je doručován přímo z centrálního skladu Herbalife, kurýrem DPD až k Vám na adresu. Při této volbě dopravy je třeba uhradit objednávku předem Kartou nebo Bankovním převodem, jelikož tato služba nepodporuje platbu v hotovosti na Dobírku.

🚚 Kurýr Česká pošta

Vaše zásilka bude doručena v pracovní den až k Vašim dveřím kurýrem České pošty, přesný čas doručení není možné ovlivnit. Pokud by Vám termín nevyhovoval, můžete si jej po dohodě s dopravcem změnit, případně si balíček necháte předat na nejbližší pobočce CZ pošty.

🏤 Balíček na Poštu

Vaše zásilka bude připravena k vyzvednutí na poště příslušné k dodací adrese. O možnosti vyzvednutí budete informováni SMS zprávou a emailem. Na samotné poště můžete platit v hotovosti i Platební kartou.

Možnosti Platby

💳 Platba kartou
Jedná se o nejrychlejší možnost objednávky, jelikož platba za objednávku se objeví v systému ihned. Obratem je tedy objednávka zadaná do skladu, takže produkty jsou odeslány během 1-3 pracovních dnů.

🏦 Bankovní převod (IBAN)
Při platbě předem na účet, Vám na email zašlu souhrn objednávky a podklady k platbě. Platbu uhradíte přes Internet banking nebo mobilní aplikaci své banky. Po připsání platby na účet, Vám budou objednané produkty odeslány na zvolenou adresu doručení.

💰 Dobírka (Platba v hotovosti)
Klasická forma platby za objednávku, kdy zásilku zaplatíte při přebírání na poště nebo kurýrovi přepravní společnosti.

Po odeslání objednávky, Vám zašleme na email souhrn objednávky a informační kód pro sledování zásilky.
Produkty zaplatíte při přebírání balíku na poště nebo od přepravce (kurýra) České pošty.

Ostatní podmínky

Zboží zůstává do úplného zaplacení a převzetí majetkem prodávajícího, avšak nebezpečí škody na věci přechází převzetím zboží kupujícím.

Fakturační údaje kupujícího nelze měnit zpětně po odeslání objednávky.

V případě vyzvednutí objednávky, která byla uhrazena předem prostřednictvím internetu, může dopravce požadovat předložení identifikačního průkazu (OP nebo cestovní pas), a to za účelem předcházení vzniku škod a zamezení legalizace výnosů pocházejících z trestné činnosti.

Neúplnou nebo poškozenou zásilku je nutno neprodleně oznámit e-mailem na adresu obchod@herba-vyziva.cz, sepsat s dopravcem škodní protokol a tento bez zbytečného odkladu zaslat e-mailem, nebo poštou prodávajícímu. Dodatečné reklamace neúplnosti nebo vnějšího poškození zásilky nezbavuje kupujícího práva věc reklamovat, dávají však prodávajícímu možnost prokázat, že se nejedná o rozpor s kupní smlouvou.